söndag, september 30, 2012

Shopping

Det blev en riktig sovmorgon. Vaknade till vid 6 men somnade om och vaknade klockan 8 då Vinna tyckte att det var dags att gå ut och kissa.

Klädde mig och gick en runda. Efteråt tänkte jag duscha innan jag tänkte gå in till mamma och pappa. La mig dock in sängen och somnade om till strax före 10 och då blev det en dusch.

Efter frukost gick jag och pappa med hundarna till Svartudden och hämtade bilen. Åkte och handlade på Ica och gjorde ett ärende på Clas Olsson innan vi åkte hem. Då åkte istället jag och mamma ner på stan och shoppade lite.

Mamma hittade en jacka och täckbyxor och jag köpte en klänning och en schal innan vi gick och fikade på Ekbergs.

När vi kom hem behövde vi en liten vila så vi somnade till lite framför tvn efter att jag och pappa först gått en långpromenad med hundarna i drygt en timma.

På kvällen kom Thomas, Amanda och Emil och käkade middag. Blev en VÄLDIGT god middag med Porterstek med enbär och sedan en fod efterrätt med cognac.

När Thomas och barnen åkte hem blev det lite tv och sedan satt vi och pratade fram till klockan 00:30 då det var hög tid att krypa till kojs. Sov dock dåligt och hostade mycket när jag gick och la mig.

Inga kommentarer: