onsdag, september 19, 2012

En tur till Boda

Full fart på jobbet idag med beslut, möten, datautbildning och dessutom ett besök hos tandläkaren. Det var förresten en snabb historia med lite oroande besked. Har till och från haft tandvärk den senaste tiden... I måndags hade jag rejält ont så då ringde jag och bokade tid. Idag fick jag komma och då hade jag såklart inte alls ont.

Undersökningen resulterade dock i att man kunde se en spricka i en sedan tidigare lagad tand. Förhoppningsvis räcker det med ett skyddande fluorlacksskydd men skulle det inte göra det så kommer jag att måsta gå tillbaka och ta bort amalgamlagningen och pulpan och sedan rotfylla tanden. HOPPAS INTE!!!
Just nu känns det dock bra!

Efter jobbet åkte jag direkt ner till Boda med båten. Träffade Zandra, Josefin och Helena som gick igenom Nkl och Ökl rutorna och sedan hjälpte de mig att lasta av och dra ner båten till sjön.

Kom hem först vid 19:30-tiden och då blev det middag och sedan en Irisch Coffé. Min hals är verkligen inte bra just nu. Whiskey och värme borde väl hjälpa?

Inga kommentarer: