lördag, september 15, 2012

En riktig skitdag!!!

Vaknade vid 7-tiden av att Vinna ville ut så jag gick ut med henne. Hon sprang då rakt ut till hästarna i hagen och skällde på dem. Tack och lov blev de inte rädda utan stegade resolut mot henne och när jag kallade på henne kom hon ut ut hagen och jag kunde koppla henne.

När jag gick in igen kände jag en analkande migrän och kunde då konstatera att jag inte hade någon migränmedicin alls i Änga. Det är INTE bra!!! Migränen bli värre och värre och till sist kommer illamåendet och efter det blir det bara värre. Inte förrän vid 12-tiden kom vi hem så att jag fick i mig Imigran och kunde sova en stund. Vid 14-tiden fick jag i mig lite mat och ytterligare mat fick jag i mig efter 15 sen åkte jag iväg till Boda för att tillsammans med Zandra gå igenom elitrutan.

Huvudvärken släppte inte helt så det var bara att lägga sig igen när jag kom hem och efter ytterligare två timmars sömn och mera Imigran så gav den med sig. Då köpte vi Kinamat och smaskade i oss...

Kvällen blev lugn. Såg "Men in Black 3" men jag sommade innan den var slut. Ingen skojig dag idag således...

Inga kommentarer: