fredag, oktober 19, 2012

Äntligen helg och Henke på after work

Solen dök upp precis när jag åkte hem på lunch. Passade därför på att åka upp i skogen och gå en lång skön skogspromenad med hundarna.












Idag var det Henke som skulle iväg på after work. Jag ringde och beställde jord så det skulle komma klockan 16:30 så vi slutade lite tidigare för att säkert vara hemma.

För att hinna gå med hundarna innan det blev mörkt så väntade Henke in jorden och jag gick med hundarna. Tyvärr kom det aldrig nån jord och inte fick jag tag i honom som skulle leverera den heller. Vad trött jag blir! Skulle faktiskt ha hunnit plantera de metrar som Henke grävt om jag haft jord men nu blev det ju inte så....

Henke kom hem vid 20:30 å då blev det middagsplanering och packning inför morgondagen sedan slappade vi lite framför tvn innan vi kröp till kojs strax före midnatt.

Inga kommentarer: