onsdag, oktober 24, 2012

Uppfödarutbildning

Idag på jobbet hände väldigt mycket olika grejer...

Började med några cesiumprover som det bara var att sätta igång och mäta. Då ringde räddningstjänsten och meddelade att det skett en övertankning av diesel i Gnarp så då åkte vi dit.

Kom hem och då kom det ett akut vattenprov som var tvungen att tas om då det tagits i fel flaska.

Efter det tog jag tag i några skriftliga svar på cisternfrågor innan det var dags för lunch,

Efter lunchen blev det bullerklagomål från luftvärmepump, frågor kring vatten, avlopp, radon och liknande.

Diskuterade frågor kring vattenskyddsområdet, fler cisterner, skrev på en inspektionsrapport och diskuterade oljeavskiljare från biltvätt. Ja, lite smått och gått helt enkelt.

Kom inte hem från jobbet förrän klockan 17:15 då blev det en promenad med vovvarna och sedan kastade jag i mig lite mat innan det var dags att åka iväg på uppfödarutbildning. Intressant med anatomi.

Väl hemma igen hängde jag tvätt, betalade räkningar och uppdaterade hemsidan sen var jag så trött att jag blev sittande framför tvn en stund. 

Inga kommentarer: