måndag, oktober 08, 2012

Skulle vilja vara hemma

Har kommit in i en period då jag skulle vilja vara hemma. Särskilt nu när vi köpt lite grejer för att göra om lite. Tänk att kunna vara hemma några veckor och i lugn och ro måla och fixa, det skulle vara nått!!!

Ja ja tillbaka på jobbet var jag och det blev några inspektioner idag.

På lunchen höll jag mig till området för nu har ju älgjakten dragit igång. Tre älgpass har de snittslat och skyltat upp längst min skogsrunda så där vågar jag inte röra mig. Brukar dock funka bra att ta sig ut i skogen igen på helgerna efter denna vecka bara man är rejält synligt klädd.

Efter jobbet tog vi en promenad med vovvarna och sen stack Henke till Enånger med trädgårdsmöblerna och lite annat och hämtade hem vinterdäcken till bilarna. Hmmm sommargrejer bort och vintergrejer fram... Vintern närmar sig!

Inga kommentarer: