fredag, oktober 05, 2012

Äntligen helg!!!

Fast det varit en kort vecka så känner jag ändå, Äntligen helg!!!

På lunchen blev det fint väder så det blev en liten kantarellpromenad med hundarna. De röjde som sjutton och jag fick en påse kantareller med mig hem. Kanon!!!
Humla, och här går det undan...!!!
 

Vinna: Jag flyyyyyyger!!!!

Dumbooooooo....

Humla, Vinna och Kokki i bakgrunden.
 

Vinna och Humla

Gamlingen Neo, han kan han också...

Vackra bilder är det i naturen nu också. Kunde inte låta bli att fota detta träd, visst är det vackert med den blåa himlen i bakgrunden?


Efter jobbet åkte jag på granngården och köpte reflexvästar och sedan gick jag och Henke en promenad med hundarna. Middagen blev lite försenad då jag tog fram oskalade räkor istället för skalade när det var dags för matlagning.

Kvällen i övrigt var lugn. Rätt trött efter veckan och Henke ska iväg i morgon så det blir nog en ganska tidig kväll för att vara fredag.

Inga kommentarer: