fredag, oktober 12, 2012

Ibland hinner man med mycket

Förberedelser inför ett större utskick och lite cesiummätningar blev det idag på jobbet.

På lunchen gick jag, Helena, Lisa och Per och käkade på Nojs. Var verkligen evigheter sedan jag var ut och käkade sist känns det som.... Direkt efter att maten var intagen åkte jag hem till hundarna och sedan fick de hänga med i bilen efter lunchen.

Efter jobbbet åkte jag upp i skogen och gick en promenad med skott vilket gick väldigt väldigt bra å jag försår inte att Vinna reagerat på skott under en period för det är verkligen inga problem. Måste ha varit löpet som ställde till det hela under en månad eller två.

På kvällen gjorde vi thaikycklinggryta och sedan blev jag helt plötsligt väldigt effektiv. Lyckades tex anmäla Humla till en lidnadstävling om TVÅ dagar. Vi som inte tränad lydnad på 5 år!!! Beställde sedan häckplantor så nu är det bara att sätta igång och gräva samt se till att beställa jord för häcken ska planteras före vintern.

Vi kom i säng vid 23. I morgon väntar kötthantering ;-)

Inga kommentarer: