torsdag, april 04, 2013

Inte jag men Henke

Hade haft nått planerat varje kväll den senaste tiden men idag var det inte jag som skulle iväg utan Henke.

Efter jobbet fick Henke ta med Neo på promenad så att jag kunde träna lite med tjejerna. Tog fram en kråka och körde lite vilt med tjejerna för nu MÅSTE jag ta tag i Vinnas vilthantering. Min taktik för tillfället är fryst vilt i struma för att avdramatisera viltet och kanske då det att likna dummies lite mera. Måste få henne att förstå att vilt är till för att hämtas till mig precis som dummiesarna. Det ska INTE ätas eller dödas… Gick helt OK faktist! Tror strumpa kan vara rätt taktik faktisk…

Humla tyckte det var skoj att äntligen få köra med lite vilt igen.

Kvällen i övrigt bjöd på dammsugning (vad smidigt det är med centraldammsugare!!!), lite fix i kontoret och lite träning inomhus med tjejerna också. Skönt!

Inga kommentarer: