torsdag, april 25, 2013

Lite hundvård

Idag blev det en inspektion och lite skrivjobb på jobbet och inte hade man väl väntat sig att möte på detta på en billackering. Vilken trevlig kille!!!

2013-04-25 10.41.56

På lunchen åkte jag som vanligt hem till hudarna. Är sååå nöjd över att jag nu kan kliva direkt ut i skogen från gården och slipper ut på vägen. Tjoho vad bra att vi flyttade hit!!!

Eter jobbet gick jag och Henke en promenad över till andra sidan Rogstavägen och tittade hur det ser ut i Nordenholm, vi bor väl egentligen i Vij om jag fattat det hela rätt även om många säger Nordenholm även där vi bort, fastighetsmäklaren tex…

Hur som helst, efter promenaden stannade jag ute på gården och skottade lite snö och sen gick vi in och lagade mat. Idag blev det lasagne…

Efter maten så var jag bara tvungen att fixa lite med Neos päls. Han är såå tovig och långhårig på rumpan och svansen så idag kom rakmaskinen till användning. Funkade fint, varför har jag inte använt den tidigare?¨

När jag ändå var igång blev det kloklippning för Humla och Vinna för alla måste ju få nått… Blinkar

Dagens bild… Guuud vad det går långsamt! Det är för kallt på nätterna nu. Runt nollan eller till och med strax under tror jag…

DSC_5069

Inga kommentarer: