fredag, april 05, 2013

Så fort så fort!!!

Tiden går så fort nu, hinner inte med nån ting varken på jobbet, i hemmet eller med hundarna känns det som. Idag var dock en härlig dag. Kallt på jobbet förvisso och jag satt bara och skrev minnesanteckningar och PM så jag hade jackan på mig. Tydligen lite fel på värmeväxlaren i på jobbet.

På lunchen gick jag en långpromenad med hundarna i 40 minuter. Det var sååå härligt och hundarna var sååå mysiga!

Efter jobbet var jag en snabbis på Märttjärnsvägen och hämtade lite felanländ post. Skoj att se hur husköparna gör om. Trappen som nu är ommålad blev kanonfin!!!

När jag kom hem blev det ytterligare en långpromenad med hundarna och även denna var hur härlig som helst. Guuud vad jag trivs här!!!

Vinna fick apportera lite kråka när vi kom tillbaka. Inga ätförsök idag. Blinkar

Inga kommentarer: