fredag, april 26, 2013

Mitt nya pipband

Har ju alldeles glömt bort att visa mitt fina pipband. Bandet har jag beställt av  Evys pipband och på silvertagsen står det Vinna respektive Humla Blinkar

Pipband_thumb[6]

Dagen har präglats av intensivt jobb idag då det dök upp nya saker hela tiden. Blev rapportskrivelse, svar på klagomål, inspektion med anledning av klagomål, uppstädning, två yttranden och ett avgiftsbeslut.

Efter jobbet var jag och köpte hundmat och ett spegelnyckelskåp sedan gick jag och Henke en promenad med vovvarna innan vi åkte och käkade pizza.

Henke åkte och spelade Poker medan jag åkte hem och “rörde om” i snön på gården och dammsög huset. Nu väntar en skön helg. Hoppas den blir lika skoj som förra helgen!

DSC_5070

Åhhh nu vill jag att snön försvinner. Skottar som bara den, hoppas att det gör att jag får bort snön under denna helg men det ser inte hoppfullt ut!!!

Inga kommentarer: