torsdag, juni 20, 2013

Fem dagar kvar…

till semester men först är det en långhelg…

Dagen började inte så bra när jag tyckte bilen lät konstigt när jag skulle åka till jobbet. Hmm efter 400m hade jag konstaterar att jag hade punka.

2013-06-20 07.03.40

Ringde till Henke som fick vända sen fick jag skjutsa honom till jobbet.

Full fart på mitt jobbet. Hem till hundarna på lunchen och gick en skön promenad i riktig ordentlig sommarvärme, härligt!

Efter jobbet handlade Henke så vi åkte till Ida och Gösta och hämtade hem en av deras bilar till för att ha hemma hos oss. På så vis tar vi vår bil med hundarna till dem på midsommarafton och sen skjutsa Gösta hem oss i vår bil för att ta sin egen hem till sig igen. Bra service va!!!?

Kvällen blev annars lugnt med en film och en pizza.

Inga kommentarer: