fredag, juni 14, 2013

Helg, skitväder och en vacker himmel

Kändes helt ok på jobbet idag. Tur att vädret inte är det bästa för då hade man velat ha semester redan nu men nu känns det som sagt helt ok att jobba.

Inget regn på lunchen så för första gången på över två veckor blev det en skogspromenad med lösa hundar. Så länge Vinna varit i vila har det bara varit mycket korta promenader efter vägen. Även om min ruda inte är så lång så hinner både Vinna och Humla röja på en hel del. Såklart lyckades alla tre hundarna gå ner i riktiga lerhål så det blev en dusch med slangen innan de fick gå in och jag fick min lunch.

Hundarna fick som vanligt hänga med i bilen efter lunch och hem kom jag inte förrän 17:30. Jobbade till 16:45, tog sedan en tur på HM och systemet…

När jag kom hem så gick vi med hundarna men hamnade mitt i ett regnväder så promenaden blev väl inte så där jättelång. Himlen var dock väldigt vacker när vi kom hem och det började klarna upp igen.Synt inte så där jättetydligt men på första bilden kan man se de både regnbågarna som gick ner i Nordenholm…. Blinkar

2013-06-12 22.30.462013-06-12 22.40.32

Inga kommentarer: