lördag, augusti 17, 2013

Jag hade fel…

Vaknade och kände att jag ville vara lite effektiv idag. Sagt och gjort! Efter frukost så tog vi med hundarna på en långpromenad runt Nordenholm. När vi kom tillbaka började Henke röja sly på gården och klippte häcken. Jag målade taklister till matrummet och åkte sedan till klubben med tjejerna. En trevlig träning med hundsnack men resultatmässigt var det skandal!

När jag kom hem efter två timmar så blev det en snabbdusch och sedan åkte jag och Henke ner på stan för att äta en Sushilunch. Jag har aldrig tyckt om sushi utan varje gång har det växt i munnen men det var så många som pratat gott om detta ställe så jag var ju tvungen att prova. Jaha, jag hade fel! Jag tycker visst om Sushi, det var jättegott och jag åt så mycket att jag faktiskt blev mätt!

2013-08-17 15.24.27

När vi körde hem så drog mörka moln in så regnet kom som på beställning. Men vackert och effektfullt var det!

2013-08-17 16.15.522013-08-17 16.16.54

När vi kom hem tog vi en sommardrink och slappade lite innan jag gick en promenad med hundarna.

2013-08-17 16.30.48

Hittade lite kantareller så jag plockade med dem för att ha till middag idag. Idag skulle det bli Plankstek.

2013-08-17 19.41.38

Kvällen spenderades på chatten med Anna och i telefon med mamma samt filmen Bourne…

Inga kommentarer: