onsdag, augusti 21, 2013

Linnebröllop

Idag firar vi Linnebröllop eller 9:e årig Bröllopsdag. Firandet får bli till helgen men rätt dag är altså idag… Nästa år ska vi slå på stort och åka bort någonstans men i år blir det minimalt firande.

Efter jobbet idag gick jag i alla fall och köpte varsin bakelse och lite mousserande och när jag kom hem hade Henke varit och köpt rosor.

EFtersom jag skulle iväg på Me and I party fixade Henke middag medan jag tog hundarna på en liten skogspromenad. Direkt efter maten åkte jag iväg och hämtade upp Birgitta i stan å så åkte vi hem till Katarina och Jonas. Trots att de hade mera vuxenkläder än någonsin så blev det bara ett par mysbyxor denna gång. God äppelpaj blev det också!

När jag kom hem såg vi Boadchurch och åt den goda bakelsen och drack lite mousserande vid för att fira i alla fall lite gran. Både jag och Henrik var dock mätta så det räckte att dela en bakelse…

Inga kommentarer: