onsdag, oktober 16, 2013

En intressant och givande dag som avslutades med en runda…

Dagen började precis som vanligt men vid 11-tiden åkte jag och Helena till Gävle och smittskyddsträff. Det är så praktiskt att ta tåget ner klockan 11, ankomma till centralstation strax efter 12 där lunch serveras och sedan genomföra mötet fram till klockan 16 då tåget hem till Hudik avgick. Mycket praktiskt att ha möten på centralstation, blir effektivt och lättillgängligt. Tillbaka i Hudik klockan 17:30

När jag kom till Hudik gick jag direkt till jobbet och lämnade lite grejer och passade på att käka middag innan uppfödarutbildningen började klockan 18:00. Ännu en gång intressant diskussion/information om genetik å som vanligt inser man hur mycket man ska kunna om man ska vara uppfödare. Det är inte bara att ta en kull…

Direkt när jag kom hem 20:30 så tog jag med tjejerna på veckans andra löprunda. Yes! Vad seriös jag kände mig när jag kom hem och avverkat ännu en 3,8km lång löprunda, denna gången i totalt mörker så det är tur att jag har en bra pannlampa.

Dusch och sedan en stund vid datorn innan det var dags att krypa till kojs.

Inga kommentarer: