måndag, oktober 21, 2013

Jaaa jag gjorde det igen…

Denna vecka är det full huggning på jobbet. Kände mig trött på morgonen men dan passerade snabbt. När full dag närmade sig kände jag mig alldeles varm på kinderna men pigg i övrigt så när jag kom hem bytte jag om till träningskläder och sedan gav jag mig ut och sprang med Vinna och Humla. Gick lätt idag och det tror jag berodde på att det var lite svalar idag… Ja faktiskt minusgrader till och med. Enda  tråkiga är att det blir mörkt så fort nu…. Hann precis runt så när hundarna hade fått rasta sig var det mörkt. Usch vilket mörker vi ger oss in i nu. Gäller att ta vara på helgerna ordentligt framöver. Måste träna apportering på helgerna nu för det blir svårt på vardagkvällarna. Då får det kanske bli lite lydnad istället. Hur som helst… 3,8km avverkat för tredje gången på en dryg vecka, tjohooo!!!

Efter några sit-ups, en dusch och middag så slängde jag mig i soffan medan Henke gjorde upp en brasa. Sprakade så mysigt att jag fullkomligt däckade och sov resten av kvällen och sedan också resten av natten efter att ha förflyttat mig till sängen istället.

Inga kommentarer: