onsdag, oktober 09, 2013

Hysteriskt på jobbet

Var verkligen helt hysteriskt att komma tillbaka till jobbet. Som att alla ärenden som inkommit sedan i fredags hade nått med mig att göra och det ville alla redovisa eller berätta. Till på köpet ringer den lokala tidningen och förutsätter att jag inte gör annat än att arbeta för att få fram material till dem. Lägg till två möten, en tripp hem på lunchen och en del fix inför km:et till helgen i form av betalningskontroll. Phu! Tror att jag får magsår….

Som tur var blev det fint väder på eftermiddagen så jag och Henke tog en promenad med vovvarna före middagen och sedan satt jag vid datorn hela kvällen för att uppdatera bloggen med det som hänt den senaste veckan…

Nu ser jag fram emot resten av arbetsveckan, en fullspäckad helg, en ny arbetsvecka med en tripp till Gävle bl.a och sedan en LEDIG helg då vi får fira Henke som fyller år. Ska bli såååå skönt!!!!

Inga kommentarer: