onsdag, oktober 23, 2013

En lång arbetsdag och en god middag

Idag blev det lite allt möjligt på jobbet. Det var tänkt att jag skulle sitta på en webkonferens idag men det blev bara ca en timma. I övrigt blev det lite skrivelser, lite cesiummätningar och rensning på skrivbordet så nu är det tämligen rent. Känns skönt! Som att börja på en ny kula… Jag jobbade fram till klockan 17:45 idag eftersom logendamerna skulle ut och äta.

Vi träffades klockan 18 på Medelhavskällaren. Hade bestämt mig för att INTE äta fiskplanka eftersom jag ätit det de senaste gångerna men det slutade med den även denna gång. La istället till en efterrätt i form av Friterad Camenbert med hjortron. Mums!!!

Blev en tidig kväll så jag han betala lite SSRK räkningar också men sen blev det tidig kväll…

Inga kommentarer: