tisdag, oktober 29, 2013

Men vad är det som händer…?

Det var tänkt att jag skulle ut på inspektioner idag men det dök upp annat så jag blev kvar på kontoret hela dagen. En uppföljning av en nedskräpning gjordes i alla fall samt en inventering av de objekt som jag ska ut på här i november. Börjar i morgon och hoppas att jag hinner så många som möjligt då de ligger geografiskt nära varandra.

På lunchen blev det ännu ett oljeutsläppskontroll på samma ställe som vi var ut på i fredags ironiskt nog så nu hade jag full koll på var dagvattenledningarna gick.

På lunchen blev det en skogspromenad i skogen. Det gäller att passa på att gå i skogen på dan nu när det är ett totalmörker när man kommer hem efter jobbet. Vinna var duktig och höll sig på mattan så hon fick gå lös hela skogspromenaden.

Efter jobbet gick jag och Henke en promenad men där han vände med Neo där började jag springa så det blev en 3,5km joggingrunda även idag.

Eftersom vi hade soppa kvar sedan igår så var det snabblagad middag idag.

Kvällsnöjet idag blev genetikläsning inför uppfödarutbildningen på torsdag.

Inga kommentarer: