tisdag, oktober 01, 2013

Arbetsdag och resdag

Idag var det jobb som vanligt fram till klockan 17. Direkt efter jobbet åkte jag hem och gick en promenad med vovvarna samt packade för det var dags att ge sig av till Östersund där två dagars kurs i Oljeskydd väntar.

Tåget gick klockan 19 och fram till Sundsvall läste jag ett förslag till deltajplan som jag ska yttra mig över. Bytte tåg och fortsatte läsa medan jag väntade och en bit in på resan men sen övergick jag till att lyssna på P3 Dokumentär om Hagamannen. Spännande spännande! Han också lyssna på våldtäktsaffären mot Billy Butt. Kan varmt rekomendera P3 dokumentärer när man är på resande fot. Lagom långa om man inte kan lyssna på en hel ljudbok.

Klockan 22:40 anlände tåget till Östersund och hotellet låg nära station så det blev incheckning och sedan lite slapp framför tvn då jag uppenbarligen måste ha somnat.

Inga kommentarer: