söndag, oktober 06, 2013

Söndag = vilodag

Idag blev det en lugn morgon sedan tog jag och pappa en promenad med hundarna längst med stranden där de kunde röja av sig lite. När vi kom tillbaka var mamma redo för att gå ut en promenad så då fick vi runt stan och genom parken så det blev en ordentlig promenad totalt sett.

När vi kom tillbaka till lägenheten fixade mamma och pappa lite inför middagen medan jag åkte en tur på stan eller den del av staden som har öppet en söndag. Tog också en tur förbi Strömbackastrand för att se hur det bygget förlöpte. Där fick hundarna sin eftermiddagspromenad innan jag åkte hem till lägenheten där Thomas, Emil och Helena hade anlänt.

Blev en god middag med lax och sedan marängswiss.

Eftersom Emil skulle upp till skolan så blev det en tidig middag.

Vi satt uppe och såg tv och sedan vid midnatt gick jag en promenad med vovvarna för att gå och lägga mig men när jag kom tillbaka vara mamma sugen på en Dry Martini och det tackar man ju aldrig nej till så vi tog varsin och satt och tittade på gamla släktbilder. Jag är verkligen superdålig på min egen släkt!

I säng kom vi inte förrän vid 2-tiden.

Inga kommentarer: