torsdag, oktober 10, 2013

Normal arbetsdag och lite födelsedagsfirande

Idag kändes det bättre på jobbet och det känns som att jag börjar få kläm på vad som hänt medans jag varit borta och känner mig inte längre lika stressad. På eftermiddagen hann jag få riktigt mycket gjort.

På lunchen tog jag en lite längre promenad och efter jobbet gick jag och Henke ut i skogen. Tänkte att det är bäst att passa på för på måndag börjar ju älgjakten… Men vad händer? Jo såklart försvinner Vinna och inte kommer hon när jag ropade heller… Inte förrän efter ca fem minuter och det känns länge… Hon var rejält andfådd när hon kom tillbaka så jag antar att hon varit ute och jagat eller möjligen spårat nått.

Efter middagen åkte vi direkt iväg till Håsta för att fira Klara och Alva. Alva fick en cykel utan pedaler och Klara fick en väska med ryktsaker… Tyvärr var Klara dålig så hon sov hela tiden och Alva… Ja hon är ju tre år och intresserad av annat än att prata med oss… Blinkar

När vi kom hem blev det jobb inför KM:et i helgen. Jag hoppas verkligen att folk uppskattar allt jobb man lägger ner istället för att kommer med massa påhopp om både det ena och det andra…

Inga kommentarer: