måndag, november 25, 2013

Dag 1

Känns lite som att det är slutruschen för året nu…. Varenda dag är bokad så jag vet inte riktigt när jag och Anne-Li ska hinna sätta oss och färdigställa alla inspektionsrapporter från gymprojektet men till veckan kanske? Idag var det i alla fall dag 1 för denna vecka…

Idag var det i alla fall genomgång inför länsstyrelsens kommande revision på fredag. Efter det så bar det av till Ilsbo för inspektion på macken och verkstan där.

Lunch blev det när jag kom tillbaka till stan och då blev det också en liten skogspromenad med hundarna.

Väl tillbaka på jobbet vid 14-tiden blev det cesiummätningar och rapportskrivning fram till klockan 17.

Disciplinen kvarstår så idag blev det en joggingtur igen. Perfekt springväder idag så det gick lätt…

Henke gick en kort promenad med Neo å sedan gick han hem och fixade mat så jag kastade mig i duschen när jag kom hem och sen var det bara att sätta sig till bords. Vissa har det bra!

På kvällen blev det lite stå-träning med Vinna och lite fjärrdirigeringsträning med Humla. Hmmm Humla har blivit tjock och måste banta… Skumt… tycker inte att hon har fått så mycket mera mat men kanske jag ökat även hennes ranson omedvetet när jag ökade Vinnas…. Får tänka mig för…

Inga kommentarer: