onsdag, november 27, 2013

Inte nu igen…

De två sista inspektionerna på Gymprojektet genomfördes idag då jag och Anne-Li var till Gnarp och Hassela. Innan vi åkte lämnade jag in bilen för in och utvändig tvätt. Minusgraderna och det tunna snötecket som vi fick förra veckan var som bortblåst så när jag hämtade det rena fina bilen regnade det och det var +10 grader, typiskt! Hur som helst så är i alla fall bilen väldigt ren och fin invändigt så vi får väl ta en utvändig tvätt lite senare i vinter då… Trist i vilket fall att det blev slask igen! Det blev genast så mycket mörkare med en gång…

På eftermiddagen skulle vi träna för Linus igen och jag blev sen och stressade som sjutton för att hinna men än en gång, andra veckan i rad, så kom ingen instruktör. Trist när man sticker från jobbet och allt… Jag, Helena och Yonny gick istället in i gymmet och tränade fram till 16:45 så nu har det blivit träning tre dagar i rad.

När jag kom hem hade Henke blivit riktigt snuvig men vi gick i alla fall en liten skogspromenad med hundarna i mörkret. Härligt att man har en smidig liten skogsrunda att ta till när man inte är sugen på att göra nått särskilt.

Eftersom vi gjorde en så rejäl lasagne i går så hade vi middag även idag. Smidigt att bara värma…

Precis när vi ätit klart kom Anton och Katarina förbi med årets jultidningar, eller julgodis kanske man ska säga…. skumtomtar… Blinkar

Inga kommentarer: