onsdag, november 13, 2013

Glögg och pepparkakor framför brasan

Idag blev det en normal arbetsdag. Full fart på förmiddagen och sedan lunch med en promanad med hundarna på täkterna. Hade till och med kameran med idag… Blinkar

DSC_0001DSC_0020DSC_0035DSC_0036DSC_0044DSC_0059DSC_0075DSC_0076DSC_0081DSC_0082DSC_0084DSC_0087

Efter buset gick vi vidare men Humla och Vinna dök in i i en liten snårskog… Inte kom de när jag ropade heller. Bara till att koppa Neo och ge sig in i snåret och bara 10 meter in stod de båda och smaskade på resterna efter ett rådjur. Det förklarar vad de tre lodjuren gjorde där förra veckan…

På jobbet efter lunch blev det en massa mailsvar och nya bokningar inför kommande vecka samt radonprov och en skrivelse. Det blir några intensiva veckor nu men allt flyter på bra så det känns skönt.

Klockan 16 var det dags att åka på Linusgympan. Undra hur mycket träningsvärk man får denna gång?

När jag kom hem blev det en långpromenad med hundarna. Henke gick kort med Neo medan jag tog tjejerna runt Nordenholm.

Efter maten var vi lite frusna så det blev en kopp glögg med pepparkakor och ädelost framför brasan. Mysigt! Gav mig värmen tillbaka… Hann till och med tvätta en maskin innan jag slängde mig i soffan framför tvn.

Inga kommentarer: