måndag, november 04, 2013

Yes I did it again…!

Full rulle på jobbet idag även om den inspektions som var bokad blev flyttad till i morgon.

Som vanligt var jag hemma till hundarna på lunch och passade då på att gå en liten skogspromenad.

När jag kom hem efter jobbet bytte jag om å så gick jag och Henke ut med hundarna. Eftersom Neo inte kan gå så långt längre så vänder han efter ett tag och då börjar jag springa istället. Idag gick det inte alls lika lätt som tidigare men jag sprang samma runda i alla fall 3,8km och sen en kort promenad för att hundarna skulle få rasta sig.

Dusch, middag i form av saffranslax och sedan blev det faktiskt lite inomhusträning för tjejerna också. För Vinnas del blev det återgångar, dvs att hon ska ligga kvar när jag kommer tillbaka. Tränade också sättande och läggande både vid sidan och framför som fjärrdirigering.

För Humlas del blev det fjärrdirigering och stå-position fast jag går runt heller. Nyttigt och bra gick det för båda tjejerna

Inga kommentarer: