fredag, november 22, 2013

Nattarbete…

Full fart på jobbet precis som vanligt… Eftersom Henke var ledig idag så fick hundarna morgonpromenaden vid 9-tiden. Henke åkte med tåg till Stockholm eftersom han skulle till Friends Arena för att se Black Sabbat så jag passade på att jobba över lunchen och slutade istället vid 14:30-tiden.

Så snart jag kom hem så blev det en skogspromenad med vovvarna på ca 45-minuter och sedan fick Neo gå in medan flickorna fick lite dirigeringsapportering. Humla var fuktig med för Vinna var övningen för svår. Måste träna henne lite själv i helgen tror jag…

Kom in vid 16-tiden och satte mig då med SSRK-bokföringen för 2013- Kanske bra att jag skjuter på det hela för på 4 timmar var allt infört och klart. Då hade jag i och för sig sorterat papper och skrivit ut div. papper den senaste veckan men totalt kanske 15 timmars kassörsarbete i år vilket är ovanligt lite…. Skönt att ha det mesta gjort… Nu är det bara slutredovisningen som återstår…

Resten av kvällen blev mer eller mindre väntetid eftersom jag skulle ut och mäta buller vid midnatt. 23:30 packade jag dock ihop grejerna och begav mig mot stan. Det visade sig att det ena dansgolvet var stängt och på det andra var det inte en själ,,, De få betalande (ca 100st) var i alla fall inte på golvet så det får bli mätning nån annan kväll istället… Kom hem igen vid 00:45 å då blev det ett glas vin och filmen Helgonet…. Var vaken till nån gång vid 01:30.

Inga kommentarer: