måndag, januari 27, 2014

Avslutning av bokföringsåret

Idag efter jobbet väntade en enkel middag med revisorerna i SSRK och sedan avslutade vi tillsammans bokföringsåret genom att justera lite inventarielager mm så nu är allt klart. Härligt! Nästa år lämnar jag med varm hand över uppdraget till min efterträdare…. trodde jag.

När revisorerna (Åsa och Gunilla, visst låter ni viktiga? För mig är ni det!!!!) så fick jag besked om att min efterträdare dragit tillbaka sitt erbjudande att ta över uppgiften. Hmmm detta kommer ev att innebära att sektionen upplöses för vi har helt enkelt ingen efterträdare…. Vi får se hur det blir men motionen som ligger för att diskuteras vid årsmötet blev helt enkelt ännu mera aktuell….

Sen kväll blev det så jag kom inte i säng förrän nån gång efter midnatt…

Inga kommentarer: