tisdag, januari 21, 2014

Dåligt humör

Henke drog till tyskland och jag var som vanligt hem till hundarna på lunchen. Min tanke var att gå en riktigt lång promenad när jag slutat jobba men av nån anledning kände jag mig på dåligt humör när jag kom hem. Istället gick jag därför en kortare skogslunda så att hundarna fick ruscha av sig.

Blev lite förbannad då nån har lagt ut mat i skogen som såklart mina hundar drar på och käkar upp. Man läser om så mycket skit att folk lägger ut förgiftad mat så man blir ju helt nojig. En dag hittade Vinna vad jag tror var grillad kyckling och nästa tag hittade Humla det på en helt annan plats. Vem lägger ut mat i skogen? Hur som helst så har i alla fall inte hundarna blivit dåliga tack och lov.

Kvällen blev lugn och jag gick och la mig tidigt

Inga kommentarer: