torsdag, januari 16, 2014

Tillbaka till verkligheten

Så var det dags att gå till jobbet igen då… Blev en väldigt slapp förmiddag med mycket prat.

Åkte som vanligt hem till hundarna på lunchen och passade då på at skriva en handlarlista och köra igång tvättmaskinen.

När jag jobbat klart handlade jag och sedan var jag och köpte hundmat eftersom allt var slut hemma.

Väl hemma var det dags att ta rätt på tvätten, gå med hundarna och Henke hade hunnit skotta hela gården. Medan maten gick klar i ugnen så dammsög jag och vattnade blommorna vilka inte fått vatten sedan jul. Oups!

Efter maten torkade jag golven och laddade ytterligare en maskin… Nu börjar det se något sånär normalt ut igen och hundarna har ju i stort sett slutat löpa.

Vi hann till och med sitta framför tvn en stund. Det var länge sen….

Inga kommentarer: