fredag, januari 17, 2014

Full fart mot helgen

Ytterligare en arbetsdag. Den senaste tiden har jag lagt ner mycket jobb på att rensa i ärenden och det har verkligen gett resultat. Flera pärmar har vi lyckats gallra ort och skickat ner till slutarkiv.

Efter jobbet idag var det åter igen dags att skotta. Det gjorde vi tillsammans denna gång och sedan blev det en långpromenad med tjejerna och en liten kortare för Neo. Ytterligare tvättmaskiner kördes.

Nu väntar en välbehövlig helg då jag dessutom hoppas på lite hundträning men en hel del vila ska jag unna mig. Det har varit en trevlig vecka som samtidig tagit på krafterna. Till veckan börjar allvaret igen och då väntar ytterligare en resa men bara över dan denna gång. Ska ner till Stockholm på fredag och veckan därpå väntar kurs och övernattning i Stockholm. Henke åker till Tyskland och blir borta nästa vecka så ag hoppas verkligen att det inte snöar så mycket då…

Idag hann jag med att uppdatera dagboken. Ska försöka fixa med bilderna i helgen också…

Inga kommentarer: