lördag, april 05, 2014

Packdag

Hmmm tänkte ta sovmorgon men vaknade tidigt…. Slappade dock några timmar men sen blev det frukost och husstädning. Dammsög, dammtorkade och torkade golven. Under tiden tvättade Henke båda bilarna vilket var väldigt välbehövligt!

Efter en tur med vovvarna så åkte vi till Ica för att handla inför skidsemestern. Sen lunch blev det efter det sedan packade vi så att det ska vara klart i morgon. I farten så bakade jag en kaka också för det kan ju vara bra att ha med något gott till kaffet.

Kände mig seg, trött och med lite lätt huvudvärk så jag la mig en stund i soffan. Somnade och sov i 1,5 timma!!!

Vi gick en sväng ner till sjön och sedan tog jag tjejerna på en cykeltur, 6km blev det idag…

Grillat stod på menyn men eftersom jag var så trött så låg jag och slappade i soffan resten av kvällen. Fortfarande med huvudvärk… Ledsen

Inga kommentarer: