onsdag, april 16, 2014

Test: Viltslag 1 -Kråkor

Lämnade in bilen på verkstan för felsökning då den strular när man ska starta den och den är kall. “Tyvärr” skötte sig bilen väldigt bra på verkstan så de hittade precis ingenting!

Förutom jobb som var precis lika splittrat idag. Vad trist det är när man är beroende av att få svar eller kontakt med andra som inte är på plats. Har haft fyra helt olika ärenden där jag inte kommer någon stans om jag inte får tag i de rätta personerna och dessa är upptagna i telefon, svarar inte, ska ringa upp eller något annat… Man sitter och ringer och jobbar med ärendena men de kommer inte framåt. Känns så ineffektivt!

På lunchen la jag ett sök med tre kråkor tre gånger som Vinna och Humla fick ta in. Inga problem med vilthanteringen för någon av dem. Misstänkte att det skulle vara så men skönt att få det bekräftat.

På kvällen hade Anna fixat dirigeringsövningar i skogen i Finnflo å så körde vi markering med kråkor. Funkade riktigt bra även om matte var lite splittrat. Humla pep och var frågande men Vinna var riktigt duktig. Inte heller här var det några problem med varken dummiesar, vilt, dirigeringar eller markeringar. Härligt!

Bilen krånglar och vill inte alls vara med när man ska starta den. Inte nu! Inte nu!!! Får bli besök på verkstan i morgon igen!

Till middag blev det pizza idag för jag kom inte hem förrän 19:30. Henke hade dammsugit och jag strök och bytte ut julgardinerna i vardagsrummet samt tvättade lite prydadskuddar och annat. Liiite blev ju gjort men vid 22-tiden somnade jag som en stock!

Inga kommentarer: