söndag, oktober 05, 2014

En grå, tung hemresa

Sov riktigt bra i natt men vaknade klockan 07:30 då jag steg upp och gick en sväng med vovvarna innan jag gick över till mamma och pappas lägenhet. Denna lille liraren hade dött alldeles utanför mamma och pappas hus.

2014-10-04 13.41.15

Åt frukost, packade och gick sedan en längre promenad med hundarna innan det var dags att åka hemmåt. Kom iväg runt 10:30. Det var mulet hela vägen och jag upplevde det som att det aldrig blev ljust idag. Vet inte om det var det som gjorde att jag tyckte att det gick väldigt tungt. Var så fruktansvärt trött hela vägen!

När jag kom till Hudik svängde jag förbi Ica för att hämta ut lite kläder som jag beställt samt köpte Pizza till Henke. Själv hade jag ont i magen och var inte särskilt hungrig eftersom jag stannat på Max i Övik så jag köpte ingen mat till mig själv.

Vovvarna sa inte ett knyst på hela vägen trots att de aldrig fick gå ur bilen. En kort promenad blev det när vi kom fram klockan 17:30. Phu vilken helg men det var det värt!!!

Inga kommentarer: