torsdag, oktober 16, 2014

Fullspäckad dag!

Ännu en fullspäckad dag till ända! Var på jobbet kockan 07:00 och började med att mäta lite cesium. Åkte ut på ett nedskräpningsärende och mätte sedan mera cesium fram till klockan 10 då jag åkte ut på inspektion.

Tillbaka på jobbet en halvtimma för att mäta cesium och sen hem till hundarna på lunch. Blev en väldigt kort promenad med tanke på min fot som inte mår så bra idag.

Tillbaka ut på inspektion efter lunchen och kom in på jobbet först klockan 15:30 då det blev cesiummätningar resten av dan. Inge sena prover idag så jag var klar klockan 16:45.

Henke hade gått en kortis med hundarna när jag kom hem så jag tog cykeln och cyklade en sväng med tjejerna eftersom det i stort sett inte blivit nån motion två dagar i rad nu. GIck väl sådär kan tilläggas. När jag skulle cykla iväg var bakdäcket tomt men jag vet att det läcker lite och jag har ju inte använt cykeln på nån månad så jag pumpade och cyklade iväg. När jag hade kommit längst bort i byn så har all luft läckt ut igen så det blev till att hoppa av och gå hem. Skit också! Både slang och däck behöver bytas för när jag kom hem såg jag att det var ett hål i däcket.

TIll middag blev det palt. LCHF tänket har skitit sig fullständigt denna veckan men det är väl bara att ta ny tag igen.

Inga kommentarer: