tisdag, oktober 28, 2014

Sommarvärme

Tänk! Det är snart november och idag när jag steg upp klockan 6 så var det 14 grader varmt. Inte nog med det! När jag åkte hem på lunch var det hela 18 grader! Kunde inte göra annat än ta lite extra friskvård och gå en extra runda med tjejerna efter den korta promenaden med alla tre. Skönt att få ta del av dagsljuset men framförallt enormt härligt att trots lite blåsigt väder kunna njuta av ljumma vindar så sent på hösten.

Hann också klippa mig på lunchen. Tyckte att det var hög tid med tanke på att det var ett år sedan sist. ;-)

Efter jobbet syndade vi och stannade på pizzerian och käkade middag. Henke skulle iväg redan före 18 så det skulle bli lite tight annars. Han gick en kortis med Neo när vi kom hem och jag gick genom byn med tjejerna.

Var sååå trött när jag kom hem och villa bara sova men lyckades köra igång en maskin med tvätt innan jag la mig i soffan men inte somnade jag inte…. Var väl i och för sig bra för när jag väl gick och la mig så somnade jag på stört!

Inga kommentarer: