torsdag, oktober 23, 2014

Tjejkväll på stan och vaccination

Full fart på jobbet. Hinner knappt med mig just nu. Ligger back till den grad att jag börjar känna mig som deltagarna i Lyxfällan. Börjar förstå problematiken då ens tillvaro har “skitigt sig” så mycket att man på nått sätt blir likgiltig. I lyxfällan slutar de öppna och betala räkningar. Jag har så mycket att göra på jobbet att jag allvarligt funderar på att ta ledigt… Blinkar

Ja ja det är bara att nöta på för jag vet att jag kommer i kapp tids nog….

På eftermiddagen idag gick jag, EvaLotta och Micke och vaccinerade oss inför kommande Kinaresa. Henke hade varit iväg redan i tisdags.

Efter jobbet idag var det tänkt att jag skulle gå ner på tjejkväll på stan och sedan käka. Plånboken är dock ekande tom och kraften och lusten fanns där inte heller så jag hoppade helt enkelt det och åkte hem istället. 

Skönt att komma hem, ta en lång promenad med hundarna och sedan göra mat och gå och lägga sig i tid

Inga kommentarer: