tisdag, oktober 07, 2014

Kursdag

Idag var det heldag i datasalen med Visionsutbildning. Vi uppdaterar vårt datasystem från Miljöreda till Vision. I nästan två veckor har vi haft stillestånd i ärendehanteringssystemet och nu är det nya systemet i drift. Stor omställning som kommer att ta tid att lära så nog kommer det att strula alltid. Tror att det kommer att bli riktigt bra i slutänden dock men det kommer säkert att ta ett tag.

Efter jobbet åkte jag och postade de grejer som jag inte ville ha av min beställning från Bonprix samt kompletterade den tidigare beställningen med en klänning och en jacka.

När jag kom hem gick vi en tur med alla hundarna. Jag gick ytterligare en runda med tjejerna så promenaden blev i alla fall 4,5km. Gick rundan som jag ofta gick i vintras men det var inget vidare bra drag för den går över ett antal täkter och de hade plöjts och harvats så det blev en ganska lerig tur.

Till middag gjorde vi Blomkålssoppa och ostfärsspett. Jättegott var det!

Inga kommentarer: