torsdag, oktober 09, 2014

Inspektioner och en lugn kväll

Dagen fullspäckad som vanligt denna veckan. Datorsystem som byts ut och en rad grejer som bara dyker upp. Helt hysteriskt måste jag nog säga att det är på jobbet.

Efter jobbet blev det en kort skogspromenad med hundarna eftersom jag var tvungne att ha med alla tre då Henke var på kundbesök i södra Sverige. Middag på egen hand blir det också så jag gjorde en blomkålssoppa med bacon. Helt ok men ingen smaksensation när man gör rätten på fryst blomkål.

Henke kom hem vid 20-tiden å vi var båda trötta efter dagen så nått vettigt blev det inte gjort mera än att jag sökte igenom huset efter mitt vaccinationskort men det verkar ha försvunnit i flytten. Nåväl en ordentligt röjning blev det i allla fall i datarummet tack vare mitt letande…

Inga kommentarer: