onsdag, oktober 01, 2014

Sockervadd

Peppar peppar men magarna hos både Neo och Humla verkar ha stabiliserat sig och Vinna har tack och lov inte blivit dålig. Hoppas verkligen att det förblir så!

Idag var det Hälsoskyddsträff i Hudiksvall så det var mycket föreläsningar på schemat idag.

Efter jobbet åkte jag på gympa som vanligt på onsdagarna och efter det var det direkt hem.

Henke hade hunnit gå en kortis med hundarna så jag kastade mig i duschen. Efter att ha fått lite mat i magen gick jag ut och la ett sök åt Vinna som hon sedan fick plocka in. Duktig flicka! Nu kör jag med andvingsinlindade dummiesar… ;-)

Efter detta så åkte vi för att fira Alva och Klara som har fyllt/fyller år. Blev gofika och presentöppning och särskilt Klaras present blev uppskaddad. Kvällsmålet till marnen blev idag sockervadd… ;-)

Sockervadd

När man äter socker blir man så här pigg!

Upp och ner

Vi åt bla blåbärspaj. Var så konstigt för övredelen på både mina tänder i nedrekäket och övrekäken blev alldels blå. Hur kan bara halva tänderna bli blå?

Tänder

När vi kom hem vid 21:30-tiden slappade vi lite i soffan men sen var det godnatt. Snälla låt mig sova i natt!!!

Inga kommentarer: