fredag, maj 13, 2016

Full fart mot helgen!

Som så många gånger ser jag fram emot helgen. Jag hade planerat att ledig i måndags efter att ha kört långt under helgen men det glömde jag bort så jag bokade in två inspektioner så någon ledighet blev det inte. Veckan har dessutom innehållit mycket jobb och många aktiviteter på kvällarna så jag känner mig väldigt sliten, igen…

Idag jobbade jag på non-stop fram till klockan 13:30 och sedan åkte jag hem och åt lunch och gick en sväng med tjejerna. Åkte sedan en sväng på Kjelles för att handlad lite trädgårdsgrejer.

13151408_10208003270753271_1218351102244786981_n

När Henke kommit hem la jag mig och slappade lite och somnade och sov till klockan 19 då vi gick en sväng med tjejerna igen och sedan gjorde vi skink- och ädelostpaj till middag. Det var väldigt länge sedan vi gjort paj så det smakade riktigt bra.

Kvällen i övrigt blev lugn men jag jobbade flitigt med att uppdatera bloggen med alla bilderna från den senaste veckans aktiviteter.

Inga kommentarer: