tisdag, maj 10, 2016

Styrelsemöte i Bollnäs

Idag blev det en dag inne på kontoret. Har två större ärenden som det ska skriva beslut om nu som tar en hel del tid och kräver en hel del efterforskning och tankeverksamhet.

Cyklade till jobbet på morgonen och sedan hem på lunchen. Eftersom jag skulle iväg till Bollnäs direkt efter jobbet så tog jag dock bil på eftermiddagen.

Klockan 16 åkte jag från jobbet för att hämta upp Anneli i Söderhamn för vidare transport till Bollnäs där vi skulle ha ett extra möte med anledning av utställningsverksamheten i klubben och framförallt kommande utställning i sommar där det saknar organisation och folk som arbetar.

Mötet var bra och jag kom hem precis i tid för att hinna se första semifinalen i Eurovisions song contest. Under tiden hann jag också kolla igenom och ladda upp bilder från kennelträffen men när klockan var 23:30 då var jag rejält trött och somnade gott i min säng.

Inga kommentarer: