onsdag, januari 04, 2017

Å så kom då snön…

Vi hann precis genomföra en träning på barmark innan snön kom idag. Inga mängder men blev väl en decimeter kanske. Jag hade tänkt åka till Sundsvall idag och shoppa lite men ställde in de planerna när jag såg vilket väder det skulle bli och det var klokt för det hade varit mycket trafikolyckor mellan Hudik och Sundsvall.

Blev istället en skogspromenad med tjejerna. Det är rätt skoj att gå i skogen när det snöat för då ser man alla djurspår i skogen. Fick en tur genom skogen och ner på täkterna uti änget innan jag vek tillbaka in i skogen och begav mig hemåt igen.

När Henke kom hem blev det en tur runt Nordenholm och sedan blev det middag och slapp framför tvn. Gjorde också en lax och räktårta som jag tänkte att vi skulle kunna ha som förrätt i helgen.

Inga kommentarer: