måndag, januari 16, 2017

Första dagen på jobbet

Idag var det dags att testa att gå tillbaka till jobbet. Steg upp som en vanlig arbetsdag. Jag tänker att det är bäst att komma tillbaka i vardagsrutiner och stiga upp tidigt.

Gick en promenad med vovvarna innan jag åkte till jobbet. Var på plats klockan 8 å det enda som egentligen hände idag var att parat med kollegor och fika sedan var det dags att åka hem. Kändes bra och kände mig pigg när jag kom hem men det ändrades fort så efter bara en halvtime-timme så kände jag mig väldigt trött. Vilade en stund, åt sedan lunch och sen gick jag en långpromenad med tjejerna i härligt vinterväder. På isen var det väldigt intressanta dofter vid pimpelhålen där det dragits upp gäddor.

DSC_1034DSC_1047DSC_1051DSC_1054DSC_1059DSC_1060DSC_1067DSC_1077

Vilken skillnad i pälsen. Vinna är verkligen jätteful nu utan päls medan Humla, som var så naken i höstas nu är väldigt mörk och fin i pälsen. Hon är såå mjuk medan Vinna är helt strävhårig.

DSC_1095 DSC_1098

Roligt med skuggor!

På kvällen kom Lasse och Birgitta förbi och fikade och sedan såg vi idrottsgalan och handbollen.

Inga kommentarer: