måndag, januari 09, 2017

Shoppingdag och styrelsemöte

Eftersom jag sover så dåligt så har jag svårt att koncentrera mig. Jag känner mig inte trött men koncentrationsförmågan är helt klart påverkad. Hur som helst så tänkte jag att det kunde vara skönt att åka iväg och göra nått annat en dag. Efter en skogspromenad med tjejerna så åkte jag upp till Sundsvall och Birsta.

Började med lite shopping på Lager 157. Fyndade mjukbyxor, en tillhörade huvtröja, en inomhusjacka, två t-shirtar och ett linne för hör och häpnad 579kr. Rolling on the floor laughing

Fortsatte på skobutiken och fyndade ett par skor för 199kr och sedan blev det en fleeceoverall till Vinna på arken zoo. Dagens dyraste inköp men kan vara bra att ha nu. Vinna har ju varken underhudsfett eller päls sedan valpningen så när det i helgen blev –25 grader så blev det kallt för henne. Nu har jag säkrat upp om vi får fler köldknäppar annars kan de alltid komma till användning under jakterna sent på hösten.

Avslutade med att köpa en vardagskavaj innan jag begav mig hemåt. Vilken shoppingdag det blev!

Kom hem klockan 18 å då blev det en promenad en hundarna innan det var dags för Skypemöte med SSRK-styrelsen.

Sen middag klockan 21 men jag hade ändå ätit sen lunch så det var ju inga problem.

Inga kommentarer: