tisdag, januari 24, 2017

Personalmöte och hundträning i Totohallen

Idag var det dags för personalmöte. Har ju inte varit med och sedan i oktober så det kändes angeläget för att få redan på vad som hänt och vad som är på gång.

Efter personalmötet gick jag och klippte mig. Har jag heller inte gjort på länge, närmare ett år sedan sist så det var välbehövligt

När jag kom hem var jag helt slut! Hundarna fick rasta sig på gården å sedan käkade jag lite lunch och la mig för att vila. Innan jag åkte och hämtade Henke så gick jag en kort promenad med tjejerna. Skjutsade hem Henke och åkte sedan och tränade i totohallen. Det var ordentligt fullt i hallen idag. Jag, Göran, Zenitha, Greta, Rose-Marie, Erik, Ann och sedan kom även Mats och Maria.

Jag fokucerade på fotgående med både Vinna och Humla. Både fick köra lite fjärrdirigering och sedan fick Vinna testa metallapporten och lite dummyapportering.

Stannade inte så länge. Var trött så jag var hemma vid 18:30 å då hade Henke fixat saffranstorsk.

Efter maten somnade jag faktiskt i soffan och sov riktigt skönt ett par timmar.

Inga kommentarer: