fredag, januari 20, 2017

Första arbetsveckan till ända

Inte för att jag jobbat så hårt denna veckan men nu har jag i alla fall varit på plats ett par timmar varje dag. Känns skönt men blir också väldigt påtagligt att jag inte är återställd än men det går långsamt åt rätt håll.

Henke fick ha bilen idag då han skulle iväg på ett möte på morgonen. Vi tog ed hundarna i bilen så efter att Henke släppt av mig så åkte han upp på sitt jobb en halvtimma.  Han åkte sedan iväg på sitt möte och kom sedan in till stan till mig direkt efter mötet vilket var redan kl.10. Då tog jag hundarna och promenerade med dem hem. Det är en promenad på 6,5 m.

Idag var det byrån i förrådet som blev rensad och organiserad. En möbel om dagen så kommer vi att få god ordning i våra skåp, hyllor och lådor.

När Henke kom hem blev det ytterligare en promenad med tjejerna på 3,5 km. Till middag blev det Ceasarsallad.

Jag fortsätter att få ont i huvudet och det förstår jag hänger tätt ihop med att jag inte sover. Det är tur jag har bra mediciner som hjälper inom en halv till en timme.

Inga kommentarer: