onsdag, januari 25, 2017

Äntligen bil igen

Idag efter några timmar på jobbet så träffade jag Anna på Dackås för att fika. Trevligt att träffas igen då Anna inte varit med på hundträningen på ett tag.

När vi fikade ringde de från bilverkstan och meddelade att bilen äntligen var klar. Anna skjutsade ut mig så nu äntligen har vi varsin bil igen jag och Henke. Då slipper jag hålla på skjutsa och hämta honom från jobbet. Blir lite stök å bök nu när jag är sjukskriven…

Tänk att träffa en vän och fika kan göra en så trött. Hundarna fick gå ut på gården en stund då jag var tvungen att lägga mig en stund. Vid 15-tiden tog jag mig ut på en promenad med tjejerna. Fantastiska vacker solnedgång och välbehövlig friskvård för egen del.

2017-01-25 16.16.19

Även ikväll var jag väldigt trött. Det märks att det tar på mina krafter att vara iväg på sociala aktiviteter. Känner mig pigg så länge jag är iväg men blir helt slut när jag väl slappnar av när jag kommer hem. Varje kväll denna veckan har jag dessutom fått migrän vilket är rätt typiskt när jag slappnar av. Å det är ju det som sker när jag kommer hem efter att ha jobbat eller varit iväg på annat.

Inga kommentarer: